• Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe zwrócimy wpłaconą kwotę.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym lub przekazem pocztowym.
  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  • Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie nie dłużej niż 14 dni.
  • Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  • Nie odpowiadamy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
  • Reklamacji nie podlegają:
    • naturalne zużywanie się produktu
    • uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy kupującego
    • wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
    • odbarwienia