Skip to content
- Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar zostanie wymieniony na
inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe zwrócimy wpłaconą
kwotę.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym lub przekazem pocztowym.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą
“e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za
pośrednictwem Poczty Polskiej.
- Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie nie dłużej niż 14 dni.
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z
otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora
Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią
podstawy do reklamacji.
- Nie odpowiadamy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy
kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien
był wiedzieć.
- Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużywanie się produktu
- uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy kupującego
- wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
- odbarwienia